Christmas time !

Sitter här och lyssnar på julmusik. Myspys !! 

Nu måste jag bara berätta om min gårdag. Den var inte som en vanlig måndag brukar vara, haha.
Jag packade färdigt allt inför hemresen, sen åkte jag iväg me Aaron , Gerty och barnen för lite lunch på ett italienskt ställe. Mycket gott och trevligt. Efter Lunchen, ungefär vid 15:00 tiden så skjutsade G iväg mig till flygplatsen. På vägen dit så började det snöa litte smått, men jag tänkte att det inte skulle vara någon fara , eftersom det var blandat med regn och att det hade regnat mycket innan också. Var även väldigt mildt ute. Vi åkta på och ju närmare flygplatsen vi kom desto mer snö kom det !
Väl framme på flygplatsen så checkade jag in väskan och allt det man ska. Jag tog mig till gaten osv och det var inte så långt kvar tills den skulle stänga. Vi väntade och väntade, men inget hände. 18:10 skulle flyget ha gått, men klockan blev 18:30 och dom sa i högtalaren att det skulle bli förseningar. Trodde väll inte att det skulle dröja så länge men klockan blev 19:00, 20:00, 21:00, 22:00 sen ställde dom in typ alla destinationer förutom våran !! Ca 23:00 fick vi gå på planet och sen fick vi sitta där i ca en halvtimme, så vid 23:30 lyfte planet ! På planet blev jag ju såklart super hungrig och dom hade pizza, men pizzan räckte ju inte till alla förståss, så jag fick bli utan. Ingen bra kombination det där med trötthet och hunger, haha. Tänkte att jag skulle ta en stor blåbärsmuffins i ställe. Lite mättande ju ;) men den tog också precis slut. Usch vilken otur man får ha. Så jag fick någon annan muffins som inte var lika god men den fick duga. Jag blev nog nöjd med vad jag än fick. Bara jag fick något att ära på. Haha.

flyget blev ca 6.5 timme försenat alltså ! Kan ni tänka er. Har aldrig varit med om något liknanade. Ca 02:00 landade Vi i Sverige och sen tog det ca 3 timmar med bil hem från flygplatsen !! Jag sussade gott sen när jag kom hem med andra ord.

Jag är i alla fall glad att jag i överhuvudtaget kom hem och nu ska jag ta och lägga mig i min mysiga säng och sova. För jag är så fruktansvärt trött. I morgn så blir det julpyssel. Ska baka julgodis med mamma osv.


Puh ..


Good night !


Good night everybody !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0