Cornerstone !

Nu har man sett New Moon då. Den var helt okey tycker jag. Den första var dock bäst. Brukar väll oftast vara så. Hoppas på att tren blir bättre !
Fattade inte vissa saker som hände i New Moon, tyckte det var lite konstigt i bland. Vet inte hur jag ska förklara, haha. Jag är väll helt enkelt inte det största fanet av Twilight kanske.

I dag blev det lite shopping också med mammsen. Hittade lite rea saker faktiskt. Mest underkläder dock. Hittar i princip ALDRIG kläder på rea. Vet inte varför det är på detta vis år efter år. Brukar ju vara så urplockat på många ställen också, så kanske är därför. Om man för en gångs skulle hittar något man vill ha så finns det ju inte i rätt stl osv. Typiskttypiskt. Det fick bli Underkläder som sagt, en väska, en stickad tröja, en necessär i sammet(riktigt fin faktiskt, var i färgen svart med guldig dragkedja), sen fick det även bli ett par enkla leggins, alla mina har gått sönder, hehe. Är så gött att hoppa runt i leggins och en härlig tröja här hemma.


Nu ska jag ta mig ner till Köket och fixa lite kvällsmat åt mig och mamma. Det ska bli Pasta med Pesto. Vi ska ha en liten myskväll framför teven !


Have a nice evening everyone !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0