Father Christmas !

I morse så drog jag iväg till en lekgrupp med Sienna där dom hade besök av jultomten ;) Hihi , det var mysigt faktiskt. Hon var lite skrajj för jultomten, så lilla Madde fick följa med och hämta presenten. Hon är så söt den där lilla tösen !  Sen blev det fika och en massa gottigottgott. Mysig morgon måste jag säga.

Började snöa som bara den för en stund sen också, men det slutade lika snabbt som det kom. Förstår inte meningen med det hela. Snön stannar ju i villket fall som helst inte kvar på marken, hur mycket det än snöar typ. Jaja , har hört från my family att det är snö hemma. Jag säger bara HOPPAS det är kvar tills jag kommer hem och till julafton. Skulle vara så mysigt om det för en gångs skull kunde vara en vit jul, så att det känns som att det verkligen är julafton ! För dom senaste åren så har man ju inte haft någon direkt julkännsla måste jag säga. Hoppas det blir en ändring på det i år :D

Annars så sitter jag och lyssnar på lite The Beatles just nu, mycket trevligt för mina öron :) Här kan ni få en lit låt att lyssna på ---> The Beatles







Lite bilder från dagen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Chiss

Hej kul att du skrev :D

Jag har vart här sen Halloween. Hur länge ar du vart här? Vart bor du någon stans?



/Anna

2009-12-19 @ 11:11:54
URL: http://chisspink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0