Hohohoho ..

Ujuj mycket mat och mycket firande dessa dagar ! Usch , jag spyr på julmat just nu känner jag. Tur att man bara äter det 1 gång om året. Eller ja, minst 1 gång i alla fall, haha.

Julafton var annars jättemysig. Lovisa och hennes familj kom hit och firade med oss, as usual :)  Åt massa mat, julgodis, tittade på kalle anka och öppnade lite julklappar. Som det brukar vara helt enkelt and I like it !
På juldagen så skulle man äta ännu mer mat för då åkte vi till Farmor och farfar och firade lite jul med dom och hela släkten på pappas sida och dom är ganska många syskon, så det blev lite trångt i deras lilla hus. Fast det är trevligt att se alla. Blir inte ofta man samlas sådär. Efter det lilla julfirandet hos Farmor och farfar så drog jag till Tina där även Sarah befann sig och vi drog ut till Statt, finns inte så många andra ställen här i denna LILLA stad ! Det var kul faktiskt. Kul att se allt folk som man inte träffat på länge... Precis som julafton så blev juldagen också lyckad!


Jag och Lovisa är förmodligen nästan dom sista att se New Moon. Känns det som i alla fall , haha ;) men den ska vi kika på i dag. Hann inte se den tillsammans innan jag drog till London , me nu när jag är hemma på "jullov" så passar vi på att bocka av den! Ska bli mysigt.


Nej nu luktar det mat i hela huset. Tror mamma grejer med maten. Är väldigt hungrig så jag hoppas den är färdig snart :)


Have a nice day !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0