I dont feel so good !

I morse när jag gick upp så känndes det som att jag skulle ramla ihop eller något. Var så himla tung i hela koppen och huvudet. Halsen var inge vidare heller. Tog och åt en liten frukost och drog mig sen till sängen igen. Kände dock inte att jag hade lust att ligga där och det vart inte bättre så jag tänkte att en dusch och ansiktsvätt skulle pigga upp mig, men icke. När jag tvättade ansiktet så bara började det forsa ut näsblod också på köpet !! Vad händer ? Är nog någon jäkla förkylning som jag åkt på säkert. I feel that I dont have time for this right now !
Det fick bli lite alvedon och sen bar det av mot frissan. Blev bara klippning på topparna och lite färgning på utväxten. Ingen stor förändring så att säga, hehe. 

Efter en stund när jag hade kommit hem så slutade nog alvedonen att verka, för nu mår jag dåligt igen. Eller ja, jag har ont i kroppen och känner mig helt trött och tung. Allt jag vill just nu är att sova och så får det nog bli också. Tror nog at jag behöver det. Vill inte bli sjuk nu när det är nyår och allt. Jag får helt enkelt sova och knapra alvedon och hoppas på det bästa !


Usch vilket gnälligt och "tyck synd om mig" inlägg det här blev. Äsch då, det är ju faktiskt liiiiiite synd om mig ;) 
Haha , skämt och sido, nu väntar säääängen !




Good night ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0