Saturday saturday saturday

Ooh ja. det känns skönt. Har dock jobbat mellan 10-17. Inte var det att ta hand om barnen inte, utan jag fick hoppa in i stället för Aarons Receptionist efter som hon hade blivit sjuk eller något liknande. Gick faktiskt ganska bra. Var inte ett så ansträngande jobb direkt. Hans jobb är dock väldigt intressant.
På vägen hem från jobbet så stötte vi på bilkö efter bilkö, berodde väll på att Arsenal precis hade spelat match osv.Det tog ca 50 min att komma hem, när det annars brukar ta 10 ungefär, but that's the way it is in London !
Vi hann med en trevlig pratstund, han visade mig vart alla pubbar låg. Ligger en gata i närheten här, där det bara är en massa pubbar(ny&gamla) en hel gata. Najjs det ! Sen så kom vi in på musik osv. Kom fram till att vi hade ganska lika musiksmak.
 Jag fick redan på riktigt häftiga saker as well. Mer än så får jag nog tyvär inte nämna eftersom det är lite hemligt. Hans jobb verkar ju vara hur kul som helst, speciellt när han får jobba med dom han gör :)


Jaja , nu får det vara nog. Måste få något i min lilla mage känner jag ! A & G ska snart ut för firande va Aarons bror som fyller 30, så jag ska sitta barnvakt. Barnen sover ju dock, så det blir inte så jobbigt. Ska sitta och käka lite jordgubbar och blåbär framför X-factor.




Här ser ni lite utav hur det såg ut i byggnaden där jag jobbade i dag.


En lite seriös bild på mig också, hehe.



Have a nice evening everybody !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0