The sun is shining over London !

Yes indeed ! Härlig dag. Solen skiner och jag var uppe med tuppen i morse i princip. Även fast jag är ledig i dag. 
Ska iväg till Muswell Hill och äte lite lunch, sen ska jag bege mig till Oxford Circus EN SNABBIS BARA. Usch tror inte jag orkar gå där så himla länge ibland all folkmassa. Är ju sjukt mycket folk där på helgerna, speciellt nu i jultider. Man kan liksom inte gå normalt på gatorna för det är tjockt med folk.
Ska bara svänga förbi Topshop och Urban Outfitter och se i fall man kan hitta någon fin nyårs klänning. Får se hur det går med det. Brukar som vanligt ha en riktig otur med att hitta en bra nyårsklänning.

Jaja nog om mitt babbel. Nu blir det lunch , min mage kurrar, hehe.



Kommentarer
Postat av: Chiss

Jag bor i islington och har varit här sen halloween. Ska du hem till sverige nått under julen då?

2009-12-20 @ 00:34:46
URL: http://chisspink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0