X-factor

Min lördag började med att jag tog en springrunda i parken, sen blev det frukost och en sväng in till Oxfordstreet ! Guuuud så dum jag va som drog dit i dag. Vet inte varför jag åkte dit. Tänkte att jag bara skulle fixa det lilla av julklapparna jag hade kvar, men fyyy fasen vad folk det är på lördagar OCH söndagar. Jag visste ju att det skulle vara mycket folk, men jag tog mig dit i alla fall. Det fick bli en sväng in på Topshop och sen en kaffe på starbucks, sen drog jag hem igen. Orkade inte med mer. Ska ta mig in dit någon dag i veckan ist.

Kvällen har annars bestått utav, Pasta Bolognese, champagne och finalen av X-factor. En mycket trevlig kväll. Tack Gerty och Aarons syster som jag tillbringade denna kväll med frömför teven ;)


Nu blir det säääängen för min del. Är en trötter Madeleine som sitter här och skriver framför datorn.


Good night everybody !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0