Alone !

jag måste börja med att berätta en hilma tråkig sak som har hänt !  I går så sprang saide(katten) iväg. Hon måste ha smitit ut när någon öppnat dörren. G gjorde iordning "missing" lappar och lämnade ut och satte upp. Vi letade i hela huset, ropade och ropade. I går kväl så fick G ett samtal hem av någon som sa att dom hade hittat en katt som blivit påkörd. Beskrivningen av katten var precis lik Saide's ! Så heeeemskt. Usch , jag saknar henne ! Hon som älskade att hoppa upp och sova i mitt knä. G ska gå och tjecka, för att vara säker på att det är hon, vilket är möjligt. Hoppas på det bästa dock, att det inte är hon!

Annars så var jag iväg med Sienna till "bubblegroupe" i går. Hon hade så himla kul. Vi sjöng, hade lite ansiktsmålning osv.


I morse had ejag lite sovmorgon, vilket var skönt:) Sen begav jag mig iväg med Lucas och Sienna till parken och sparkade fotboll. Lite utav Lucas passion i livet skulle jag tro ;)  Sienna roade sig med att springa till dom förbjudna vattenpölarna helatiden. Det var roligt tills hon ramlade och satte sig mitt i en vatten pöl. Måste jag säga mer än att hon blev ganska blöt. För visso så tog hon det ganska bra. Bättre än vad jag trodde. Så vi fick sedan dra hem igen och byta kläder.
Nu sover dom lite, så att dom ska få lite kraft till resan mot Österrike. Hela familjen ska nämligen åka till Österrike i dag och dom kommer hem på torsdag, så jag blir helt själv i huset tills dess. Någon som har lust att komma och hälsa på ? :)

Jag ska nog försöka dra mig iväg till gymmet någon dag snart och köra lite pilates eller yoga, eftersom jag inte ritktig gillar att styrketräna så mycket. Kick'n box finns det också, så kanske man ska köra lite sånt också. Är ju något jag är van vid iaf :)


Nej nu ska jag gå ner och snacka lite med G innan dom drar.





BYE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0