Monday 18/1 -

Måndag i dag och jag är ledig ! Skön det :) Funderar på att dra iväg till gymmet som inte ligger långt här ifrån och kolla lite. Var där innan jul men dom hade inte möjlighet att visa mig runt då, så jag sa att jag skulle komma tillbaka efter jul. Nu har det ju gått ett tag och jag känner att det ät dags för ett besök. Jag börjar nästan få lite smått panik. Är inte van att vara utan träning så mkt som jag har varit nu. Har nog inte tränat sen i slutet av november. Det värsta är att man måste binda upp sig på nästan ett år på alla ställen här i London. Det här stället hade dock inte det tror jag , därför jag ska gå bort och höra med dom.  Dom har Gym, olika klasser som pilates, yoga, olika träningar bara för mage, ben osv .. sen har dom pool också, så det är ju ett bra ställe + att det inte var allt för dyrt heller. Det tycker vi om :)

I går, söndag, så drog jag till Brent Cross med Johanna för lite shopping. Det ända jag kom hem med dock var shampoo och balsam, hehe. Fast det var behövligt eftersom mitt är slut. Jag ska testa ett nytt nu. Heter COWSHED och är ett organsikt shampoo, balsam. Det återstår och se om det är något bra ! I hope so anyway :)


Nej nu ska jag göra mig klar och sedan bege mig ut !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0