Oj oj ..

Var ett tag sen jag skrev nu märkte jag. Vad har hänt sen sist jag skrev då ? Jo jag har varit sjuk, det har varit nyår, sen så har jag haft ryggont så in i bomben. Vet inte vart det kom ifrån, bara flög på mig för några dagar sen och nu är jag tillbaka i London igen ! Härligt härligt.
Nyår var mysigt, det blev middag osv, med mina favoriter. Tack så jätte mycket för det nyåret. Det värsta va att jag inte va helt frisk. Min hals var inte riktigt hundra så dagen efter tappade jag rösten helt ! :(  Varade i 2 dagar sen kom den tillbaka mer och mer. Skönt de, för jag hatar att tappa rösten man kan ju inte sjunga och tralla runt som jag gillar , haha. Usch nej , men blir ju helt galen när man inte kan kommunicera med någon verbalt. Speciellt när mamma ropar nedifrån och jag sitter uppe på mitt rum, hur fasen tror hon att jag ska kunna svara ?  tror hon hade lite rligt åt detdär med min röst.



    

    

Some pics from New Years !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0