Suuunday sunday sunday ..

Jahapp , jag är jätte seg i dag känner jag. Kan det bero på att det är söndag ? I dont know !
Nu ska jag göra mig klar för att först träffa Aarons pappa som kommer på besök, sen ska jag iväg till nått museum med Johanna. Vilket det blir vet jag inte än , hehe.

I går så blev det lite shopping. Det blev ingen t-shirt från UF som fick följa med mig hem i går utan det blev ett par svarta "Pull on's"  på rean. Sen blev det en stickad cardigan från Topshop, är inte helt säker på om jag ska behålla den. Vi får se !
Annars i går så var jag ute och åt med Johanna. Vi besökte en kina restaurang, det var väldigt gott :) Blev även besök på två pubbar ! Mkt trevlig kväll måste jag säga.



Have a nice sunday !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0